RTE

Alanında Uzman, Nitelikli Akademik Kadromuz Gücüne Güç Katıyor...
Üniversitemiz ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi için Çalışmalara Başladı
05 Temmuz 2021 Pazartesi - Görüntülenme: 646

TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi için başvuruda bulunan Üniversitemiz eğitim sürecine girdi.

Üniversitemiz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Konferans Salonu’nda, TSE Eğitim Daire Başkanı Feyzullah Erdoğan, TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hakkında bilgilendirme yapmak üzere eğitim verdi.

Programda bir açılış konuşması yapan Rektörümüz Prof. Dr. Hüseyin Karaman, Üniversitemizin akademik performans ve başarısı ile kalitesini artırma noktasında bugüne kadar birçok adım attığını belirtti.

Üniversitemizin sürdürdüğü kalite çalışmalarıyla, kat ettiği mesafe bakımından örnek alınabilecek özelliklere sahip bir kurum olma yolunda başarıyla ilerlediğini ifade eden Rektörümüz, “Kalite konusunda yaptığımız işlerden ve attığımız adımlardan bir tanesi de TS EN ISO 9001: 2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesini almış olmamızdır.” dedi.

Rektörümüz konuşmasını, “Görevlerimizi en iyi şekilde yerine getirmek ve bunu sürdürülebilir kılmak amacıyla başlattığımız kalite çalışmaları, birbirini tamamlayarak devam ediyor. Bu süreçte yapılan çalışmaların yanı sıra Üniversitemiz personelinin katkısı ve inanmışlığının önemli bir payı var. Sizin katkılarınız ve inancınız olmasa, sadece üst yönetim olarak bizim gayretlerimizin sahaya yansıması mümkün olmayacaktır.” diyerek konuşmasını tamamladı.

Rektörümüzün konuşmasının ardından, Üniversitemiz Kalite Komisyon Üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen eğitimde, TSE Eğitim Daire Başkanı Feyzullah Erdoğan, TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi hakkında bilgilendirme sunumu gerçekleştirdi.

RTEÜ BASIN

Twitter'da paylaş ( 0 )
Facebook'ta paylaş ( 0 )